BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009年8月1日星期六

你在我心中永远是最美丽的天使

In 11 JULY 2009,I get intro one new frend from my frend Kenn,tis cute grl name ConniE....
But at the same month of 31 JULY 2009 i was lose the same frend coNnie...
Because she jz pass away at 31 of JULY 9:15 pm at GENERAL HOSPITAL....
She die is because she get accident,motor accident nearby tar college bout 30 july 2009
ConnI3 is a cute n pretty grl....
She cum from KotA KiNabaLu,SaBah...
She studying in TAr collegE,Setapak...
Im noe this cute frend is because she is my frend loKe KEn de classmate...
Ken Intro Her to mi iN MOs...
MOS,is our first time meet de place....
At tat time,she wish mi happy bday,i will always keep in my heart^.^
Really thnks you frend...although mi n u jz meet one time onli...
我已经把你当成朋友了,我会把你永远地记在心里~~
很可惜的是,我再也见不到您了朋友....
虽然您已离开我们,但是我们都会想念你的朋友~~
你一定要在天堂上活得开心,健康哦^^
我相信你不是离开我们,你只是到另一个世界conTinue生活...
你是到第二个天堂当一位美丽的天使^^
你在那边要加油哦!!
W3 WILL MISS U CONNI3!! MISS U ALWAYS^^
您永远都是我们心中的天使><
安息吧,朋友!!
REST IN PEACE MY DEAREST FREND







希望我身边的朋友别再驾摩托了,
我真的不想再接到通知说,
Kay kay,有人发生车祸了....
我真的很怕,很怕再听到了....
给所有的朋友,
你们一定要小心驾驶哦...
【每分每秒都要珍惜身边的人】


1 评论:

Unknown 说...

朋友离开身边,应该都很难接受吧
放心,她在世界另一边也会开开心心的
总有一天你们还是会见面的哦。。。